تصاوير لو رفته گلکسي نوت 3 در واقع مربوط به ZOPO ZP950 بود
 
یاشاسین آذربایجان
به وبلاگ ترک گروپ خوش آمدید لطفاً نظر دهید.منتظر تمام انقادات و پیشنهادات شما هستیم.

اگر در خاطرتان باشد چند روز پيش در خبري با عنوان اطلاعات و مشخصات فني گلکسي نوت 3 سامسونگ منتشر شد ، اطلاعات اوليه گلکسي نوت 3 به همره تصوير از اين فبلت منتشر شد اما حالا متوجه شدیم که آن تصویرمتعلق به گلکسی نوت ۳ نبوده و در واقع  تصویر مربوط به یک فبلت بزرگ با مشخصات متوسط با نام ZOPO ZP950 بوده است ، در ادامه با جزئيات بيشتر گجت نيوز را همراهي کنيد.


مشخصات اعلام شده درباره این فبلت سامسونگ صحت نداشت. در همین زمان هم سام موبایل یک ایمیل در مقابل این تصویر دریافت کرد. شخص قابل اعتماد سام موبایل در سامسونگ در این ایمل گفته که این تصویر، حتی مدل نمونه گلکسی نوت ۳ هم نیست.

طبق گفته سام موبایل، سامسونگ سه مدل اولیه از گلکسی نوت ۳ دارد. یکی از آنها دارای طراحی و بدنه ای مشابه گلکسی اس ۴ است که شاید خیلی ها این مدل را دوست نداشته باشند. یکی دیگر از مدل ها هم دارای طراحی متفاوت است که به نظر بهتر می رسد. اگ به خاطر داشته باشید، قبلا شایعه شده بود که سامسونگ در گلکسی نوت ۳ از طراحی جدید و همچنین جنس بدنه جدید استفاده خواهد کرد. اما مدل سوم که خیلی هیجان انگیز است و شاید خیلی ها منتظر این محصول باشند، گلکسی نوت ۳ با نمایشگر منعطف است. یعنی سامسونگ احتمال دارد که گلکسی نوت ۳ را با نمایشگر منعطف معرفی کند، اما احتمال این  اتفاق خيلي کم است. زیرا مشکلات در تولید انبوه این نمایشگر ها فعلا اجازه ساخت گلکسی نوت ۳ با نمایشگر منعطف را (در تعداد زیاد) نمی دهد.
ال جی هم به دنبال معرفی اولین اسمارت فون خود با نمایشگر منعطف تا آخر امسال است. امیدواریم که سامسونگ هم مکشلات تولید انبوه نمایشگر های منعطف خود را حل کند و شاهد اولین اسمارت فون این شرکت با نمایشگر منعطف باشیم.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


سلام به وبلاگ ترک گروپ خوش امديد از اينكه از وب ما ديدن ميكنيد ازشما سپاسگذاريم واميدواريم لحظات خوشي را در اين وبلاگ سپري كرده باشيد و خوشتون اومده باشه دوستان عزيز نظر يادتون نره حتما درمورد عكس ها ومطالب نظر بديد به نظرات قشنگتون پاسخ داده ميشه باتشكر.
آخرین مطالب